ניהול הוצאות

מערכת אופיס אדמין מאפשרת לבעל העסק לנהל את ההוצאות של העסק בעצמו ע"י מודל מיוחד לניהול הוצאות
ניתן לקלוט את כל ההוצאות למערכת לתייק מסמכים להוצאה ולהפיק דו"ח הוצאות למעקב.

למודל ניהול הוצאות יש ללחוץ בתפריט ראשי על הוצאות.

הוצאות - לחיצה על הוצאות בתפריט ראשי

לפני קליטת ההוצאות בפעם הראשונה במערכת בדקו את כל סוגי ההוצאות הקיימים במערכת האם הם מתאימים לעסק שלכם,
לשם כך כדאי להתייעץ עם היועץ החשבונאי שלכם. להסבר על הגדרת סוגי הוצאות לחצו כאן

הוצאות - סוגי הוצאות

ניתן לקלוט הוצאה ע"י לחיצה על קליטה או לקיצור זמן הזנת הנתונים כל פעם מחדש ניתן ללחוץ על הכפלת הוצאה.
לחץ כאן לקבלת הסבר על קליטת הוצאה.

הוצאות - קליטת הוצאה

ניתן לצרף עבור כל הוצאה את המסמכים הרלוונטים שסרוקים במחשב  ע"י ארכיון מסמכים להוצאה.

הוצאות - ארכיון מסמכים

ההוצאות ממויינות לפי חודשים ושנים.

הוצאות - מיון ההוצאות במערכת

ניתן לבצע חיפוש .

הוצאות - חיפוש הוצאה

ניתן ליצא לאקסל להציג לפני הדפסה ולהדפיס.

הוצאות - יצוא לאקסל והדפסה

ניתן להפיק דו"ח הוצאות הנותן מעקב אחרי ההוצאות של העסק.

הוצאות - דו"ח הוצאות


אתם מוזמנים להוריד את התוכנה לנסיון ללא הגבלת זמן וללא התחייבות  וללא צורך ברישום
לחצו כאן להורדת התוכנה, ויש גם גירסת ניסוי

לקבלת פרטים נוספים שילחו אלינו הודעת וואטסאפ לטלפון 052-8755766
אופיס אדמין WhatsApp

ניתן גם למלא טופס התעניינות בלינק הבא: טופס התעניינות
או לשלוח אלינו מייל דרך צרו קשר