לפני קליטת ההוצאות בפעם הראשונה במערכת בדקו את כל סוגי ההוצאות הקיימים במערכת האם הם מתאימים לעסק שלכם, לשם כך כדאי להתייעץ עם היועץ החשבונאי שלכם. יש ללחוץ בתפריט ראשי על הוצאות. יש ללחוץ על סוגי הוצאות. /> עבור כל סוג ההוצאה הרלוונטי לעסק שלכם כדאי לבדוק האם האחוז המוכר למע"מ מתאים, וזאת ע"י לחיצה כפולה על סוג ההוצאה, או לחיצה על עידכון. סוגי הוצאות הנמצאים בתוכנה באופן אוטומטי, הם כלליים ומתאימים לרוב העסקים נא להתייעץ עם הרואה החשבון שלכם לגבי ההתאמה ספציפית לעסק שלכם. /> ***כאשר יש שינוי במע"מ ויש לעדכן את המע"מ בתוכנה: אם אחוז המוכר הוא שלם השינוי מתבצע אוטומטי ראה שינוי מע"מ. אבל אם אחוז המוכר למע"מ הוא 2/3 וכו' יש לחשב את האחוז מחדש ולעדכן כאן עבור כל סוגי ההוצאות שאינם שלמים. במידה ויש סוג הוצאה שאתם משתמשים בו שאינו קיים במערכת, לחצו על קליטה. במידה והכול מוכר רשמו את אחוז המע"מ השלם. במידה ורק חלק מוכר רשמו את החלק היחסי. כמו כן יש להגדיר האם סוג ההוצאה מוגדר כהוצאה רגילה או כציוד ונכסים קבועים.