תוכנה לניהול לקוחות (CRM)

אם העסק עובד, הצטרפו לא מעט לקוחות ואתם מתחילים לאבד שליטה על ניהול מאגר הלקוחות שלכם, זה הזמן להכניס לעסק תוכנה לניהול לקוחות שתעשה לכם קצת סדר בבלגאן ותוריד מכם את המעקב אחר הלקוחות, תשלומים, חיובים, מכירות ועוד... באופן זה המעקב אחר הלקוחות הופך קל ופשוט יותר ויהיה ניתן ליעל את ניהול הלקוחות למכירות ולהגדלת ההכנסות של העסק.

לקבלת פרטים נוספים שילחו אלינו הודעת וואטסאפ לטלפון 052-8755766
אופיס אדמין WhatsApp


אופיס אדמין הינה תוכנה לניהול עסק, כמו גם תוכנה לניהול לקוחות, המומלצת במיוחד לעסקים קטנים עד בינוניים.

כיצד משולבת תוכנה לניהול לקוחות בתוכנה לניהול עסק?

תוכנה לניהול העסק כולו כולל בתוכו את ניהול חשבונות העסק לרבות הפקת מסמכים חשבונאיים ודוחות מרכזים, לצד ניהול מאגר הלקוחות הקיים, מעקב אחרי הפעילות שלהם ובקיצור, ניהול קשרי הלקוחות של העסק. תוכנה לניהול לקוחות משולבת בו זמנית בתוכנה לניהול עסק והיא בעלת ממשק קל, ידידותי למשתמש ומותאמת לכל עסק באשר הוא. כמו כן, ניתן לתפעל אותה בקלות והיא אינה מצריכה תמיכה של איש מחשבים.

תפקידה של תוכנה לניהול עסק

תפקידה של תוכנה לניהול עסק הוא בראש ובראשונה לשפר את הביצועים של בית העסק ולהביאו לרווחיות מקסימאלית ככל שניתן. בנוסף, מייעלת התוכנה את פעילות בית העסק ואף מביאה לאינטראקציה מצוינת מול קהל הלקוחות. באמצעות תוכנה לניהול לקוחות, יהיה ניתן להתאים את בית העסק לפוטנציאל העסקי של

ולסיכום

תוכנה לניהול לקוחות הינה מערכת חיונית מאוד לכל עסק באשר הוא, כיוון שבאמצעותה ניתן לעבוד ביעילות מול לידים ולקוחות. המסך הראשי של מערכת ניהול הלקוחות (CRM) מאפשר לעבוד באופן שיטתי ובהתאם לפילוחים שונים של בית העסק. דרך מסך זה ניתן לאתר לקוחות פוטנציאלים למכירה וזאת באמצעות מערכת חיפוש קלה וידידותית.

ניהול קשרי לקוחות (CRM) בתוכנת אופיס אדמין

ניהול קשרי לקוחות באופיס אדמין מאפשר לבעלי העסק לנהל מעקב אחרי מערכת ההתקשרות מול הלקוח: שיווקית,
מתן שירות או כל מערכת התקשרות אחרת.
עבור לקוח מסויים יש ללחוץ בתפריט ראשי על הלקוח מקש ימני -> ניהול קשרי לקוחות CRM.

CRM - כניסה מתפריט ראשי

לדוגמא ללקוח זה בוצע שיחה ראשונה ונקבעה פגישה כרגע רוצים לעדכן את תוצאות הפגישה. יש ללחוץ על עדכון.

CRM - עדכון פעולה פתוחה

עודכן כי הפגישה הצליחה והלקוח בסטטוס מעוניין וכעת יש לקבוע מועד התקנה מול הלקוח. יש ללחוץ על שמירה והמשך פעילות.

CRM - עדכון ופתיחת פעולה נוספת

תעוד של השיחה מול הלקוח לקביעת מועד התקנה. כעת יש לפתוח פעילות חדשה המתעדת את ההתקנה. יש ללחוץ על שמירה והמשך פעילות.

CRM - קליטה ופתיחת פעולה נוספת

יש לקלוט את נתוני מועד ההתקנה ובסטטוס יש פעילות פתוחה של ממתין להתקנה. יש ללחוץ על שמירה ויציאה.

CRM - שמירה וסגירה

נוכל להתרשם משרשרת הפעילויות כאשר הפעילות האחרונה מודגשת כיון שהיא עדיין פתוחה.

CRM - שרשרת פעולות

כדי להכנס לניהול קשרי לקוחות מול כל הלקוחות יחד יש ללחוץ בתפריט ראשי על כלים-> ניהול קשרי לקוחות CRM.

CRM - כניסה מתפריט ראשי למערכת ניהול קשרי לקוחות

לדוגמא ניתן לסנן את כל הפעילויות הפתוחות ולראות  את כל הממתינים להתקנה ואת תאריך מועד ההתקנה שלהם.

CRM - סינון עבור כל קשרי הלקוחות

לחצו כאן להורדת גירסת ניסוי  ללא הגבלת זמן וללא צורך בקוד רישום, פשוט להוריד להתקין ולהתחיל לעבוד