תוכנת CRM – קשרי לקוחות

מהי תוכנת ה-CRM המדוברת? זוהי מערכת המציעה פלטפורמה לניהול קשרי לקוחות אופטימאלי, אשר כל עסק יכול להסתייע בה, לטובת הגדלת רווחים. בימיו הראשונים של תחום השיווקי המודרני, מערכות CRM נחשבו לחלום שאינו בר-השגה. הדירוג היחידי שחברות יכלו לבצע, התנהל בהתבסס על שלושה פרמטרים בלבד: סך הקניות, תדירות הקנייה ותכיפות הקנייה. כיום, השתכללה שיטה זו, ונקראת CRM (Customer Relationship Management). מערכת CRM מבטיחה ניהול אופטימאלי של קשרי לקוחות. כלי מדידה אנליטיים, מחשבים מתקדמים ותוכנות משוכללות, התחום עוסק, מלבד בשירות לקוחות, גם בניתוח הבנה וצרכים. תפקידה של CRM היא שימור לקוחות קיימים, ובגיוס לקוחות חדשים, גם לחברות המפרסמות מודעות דרושים. מבחינות רבות, תוכנת CRM מייצגת את דור השיווק הבא: מבוזר, מפולח וממוקד.

מרכיבים מהותיים במערכת CRM

תוכנות CRM שונות מכילות תכונות שונות, אולם ניתן למנות כמה מרכיבים עיקריים. תחילה, מאפיינת המערכת את הלקוח מבחינת עיסוק, גיל, מיקום גיאוגרפי, מצב משפחתי וכו'. שנית, המערכת בודקת דפוסי צריכה בעבר ומסיקה מהם אודות דפוסי קנייה צפויים בעתיד. CRM מתוכננת לזהות העדפות לקוח, כדי לספק עבורו הצעות רלוונטיות. במשך הבדיקה, יש לוודא את בדיקת שביעות רצונו של הלקוח. תוכנת CRM עוזרת גם לארגון – ולא רק בנושא שירות לקוחות. מערכות CRM מספקות מידע ספציפי אודות מוצר או שירות שמציע הארגון, כך שתהליך התייעלות ושיפור תמיד אפשרי. מהאספקט השיווקי, מערכת CRM מסייעת בגיבוש קמפיין עבור פילוח שוק מסוים, תוך שימוש בהטבות, הנחות או מבצעים.

ניצול נבון של CRM

אמנם אינו קשור ללקוחות חדשים, אך הלקוחות הינם המרוויחים העיקריים מקיום מערכת CRM. חוץ מהעובדה שהמערכת גם מהווה מוקד טיפול בבעיות ופניות, הרי שניהול קשרי לקוחות מבוצע באופן שיתופי ואף מרחיב את אפשרויות החברה. עיקרון CRM – לשים את הלקוח במרכז, עם ההבנה, כי גריפת רווחים תלויה מאוד ביחס אישי לכל לקוח. הליך הטמעת CRM הינו ארוך – אליו יש להיערך בתבונה. ישנן כיום חברות רבות לשיווק CRM, בעוד המטרה הסופית היא הבנה נכונה יותר של לקוחות, יחד עם מדידת ההצלחה של מהלכים שיווקים; יחד עם זאת, מערכות CRM אינן מיועדות אך ורק לעסקים גדולים, שהרי גם חברות קטנות יכולות ליהנות ממנה.

מדוע ארגונים בינוניים וקטנים חוששים עדיין מהטמעת מערכות CRM?

הסיבה היא, כי ארגונים חוששים מעלויות גבוהות ומהליכים מסורבלים העלולים לגזול זמן עבודה יקר מהעובדים, בכדי ללמוד כיצד לעבור עם המערכת. לצורך מעבר קל יותר, ניתן להסתייע בתוכנות עזר, המעניקות פתרון מהיר, איכותי ושאינו יקר, שתוכנן ופותח במיוחד על-פי צרכיהן של חברות בינוניות וקטנות בשוק. כדי לקבל תוכנת CRM, יש להתקשר לחברה העוסקת בתחום. אפשר להירשם במערכת ולקבל גישה למאגר מידע אודות לקוחות, קמפיינים פרסומיים ולידיים. הדרך הטובה ביותר להגדלת ROI, הינה – ניתוב פניות מלקוחות; ניתן לבצע זאת עוד היום.

לחצו כאן להורדת גירסת ניסוי  ללא הגבלת זמן וללא צורך בקוד רישום, פשוט להוריד להתקין ולהתחיל לעבוד

שילחו אלינו SMS לטלפון 052-8755766 או מייל
ניתן גם למלא טופס התעניינות בלינק הבא: טופס התעניינות
או לשלוח אלינו מייל דרך צרו קשר