תוכנה לעורכי דין

למשרד עורך דין דרושים מסמכים אשר לעסק רגיל אין צורך להשתמש בהם, לדוגמה: מסמך קבלה פיקדון- המתעד קבלת פיקדון מלקוחות, חשבונית מעורבת- עם מע"מ ובלי מע"מ,ניהול ארכיון של מסמכי המשרד ומסמכי הלקוחות, חתימת מסמכים דיגיטלית (לא רק  מסמכים חשבונאיים) וכו'. בנוסף תוכלו לייצא את מרבית הדוחות לאקסל, להדפיס מדבקות,ניהול הוצאות הלקוח והמשרד ועוד.
מעוניינים לנהל את המשרד בצורה יעילה, לנהל מאגר לקוחות, להפיק חשבוניות וקבלות, לנהל את ארכיון המסמכים של המשרד ומסמכי הלקוחות בצורה מסודרת ומאורגנת? להפיק דוחות ניהוליים וחשבונאיים?
אופיס אדמין מציעה תוכנה לעורכי דין לניהול המשרד שתעשה לכם סדר במשרד ובמסמכי הלקוחות.

ניהול מאגר לקוחות, וקשרי לקוחות CRM מערכת ניהול התקשרות מול הלקוח. 

ניהול פיקדונות – הפקת מסמך קבלה פיקדון / החזר פיקדון ללקוח. מסמך המתעד קבלת פיקדון מהלקוח אך לא מדווח כהכנסה או הוצאה.

חשבונית מעורבת, עם מע"מ ובלי מע"מ (מע"מ אפס) ומע"מ חלקי.

הפקת מסמכים חשבונאיים, הפקת חשבוניות, הפקת קבלות חתומים דיגטלית ושליחת המסמכים החתומים במייל. 

לנהל את הפגישות והמשימות שלכם ביומן פגישות של אופיס אדמין. לקבוע פגישות לפי תאריכים ושעות, ניהול משימות.

תוכנה לחתימה דיגיטלית של מסמכים חתימת מסמכים כללים (לא חשבונאיים) לרשויות וכו'.

ניהול הוצאות לקוח ניהול הוצאות המשרד. ניתן לקשר הוצאות ללקוח.

הדפסת מדבקות – עבור רשימת לקוחות / לקוחות חייבים / לפי סינונים שונים.

דוחות חשבונאיים, דוח מע"מ ומקדמות מס, דוח חייבים, גיול חובות ועוד.

דוחות ניהוליים: דו"ח מכירות, דו"ח רווח והפסד, דו"ח מכירות מרוכז ועוד…

יצוא כל הדוחות שלכם לקובץ אקסל בקליק.

מודול סליקת אשראי – חיוב כרטיסי אשראי ישירות מתוך התוכנה  (עלות נוספת, לפרטים היכנסו לדף מחירים)

יצוא לחשבשבת, העברת כל נתוני המכירות לתוכנת הנהלת חשבונות כגון חשבשבת.

ועוד תכונות רבות נוספות של תוכנת אופיס אדמין – לחצו כאן למעבר לדף הבית של תוכנת אופיס אדמין