איך מפיקים קבלה?

מה זה מסמך קבלה? מסמך קבלה הוא מסמך המתעד קבלת תשלום מלקוחות. תשלום הוא מזומן, שיק, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, הוראת קבע וכו'
לאחר קבלת התקבול יש להפיק קבלה עבור המשלם .
מסמך קבלה משלים את המסמך חשבונית מס
המלצה: כאשר כל התשלום מתבצע במועד ביצוע העיסקה, יש להפיק מסמך חשבונית מס / קבלה
ביטול מסמך קבלה נעשה ע"י הפקת מסמך קבלה רגיל, אך יש לקלוט את הסכומים במינוס (קבלה במינוס).

יש לבחור את הלקוח הרצוי מתוך רשימת הלקוחות.
במידה והלקוח לא קיים יש להזין את פרטי הלקוח כגון שם, כתובת, כתובת מייל וכו ברשימת הלקוחות.
וללחוץ על אישור כך הלקוח נקלט במערכת.
יש לחזור להפקת החשבונית  מס קבלה  > בחירת כרטיס > לבחור את הלקוח הרצוי.

לחצו על הוספת תשלום חדש למסמך > בחרו את סוג תשלום, מזומן, שיק, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, הוראת קבע ולמלא את הפרטים על פי סוג התשלום שבחרתם.
ולמלא את פרטי התשלום, סכום, מטבע, ערך המטבע וכן את שאר הפרטים עבור סוג התקבול שבחרתם.

יש לחזור על הפעולה של קליטת תשלום עבור כל תשלום שהתקבל
וכן לשנות את סוג המע"מ לפי פריט/ לפי לקוח

לאחר קליטת התשלום ניתן לראות את התשלום במסמך.
במקרה הצורך ניתן לחזור על הפעולה. 

על מנת להקל את הקליטה של פריסת תשלומים בצ'קים או אשראי, ניתן ללחוץ על הכפתור הכפלת שורה
לחיצה על הכפלת שורה תשכפל את השורה ותקדם את תאריך הפרעון בחודש ואת מספר השיק

תודה עבור התעניינותכם
באופיס אדמין

ספרו לנו מי אתם ואיך אופיס אדמין יכולה לעזור לכם לנהל את העסק נכון