למשרד עורך דין דרושים מסמכים אשר לעסק רגיל אין צורך להשתמש בהם, לדוגמה: מסמך קבלה פיקדון- המתעד קבלת פיקדון מלקוחות, חשבונית מעורבת- עם מע"מ ובלי מע"מ,ניהול ארכיון של מסמכי המשרד ומסמכי הלקוחות, חתימת מסמכים דיגיטלית (לא רק מסמכים חשבונאיים) וכו'. בנוסף תוכלו לייצא את מרבית הדוחות לאקסל, להדפיס מדבקות,ניהול הוצאות הלקוח והמשרד ועוד.
מעוניינים לנהל את המשרד בצורה יעילה, לנהל מאגר לקוחות, להפיק חשבוניות וקבלות, לנהל את ארכיון המסמכים של המשרד ומסמכי הלקוחות בצורה מסודרת ומאורגנת? להפיק דוחות ניהוליים וחשבונאיים?
אופיס אדמין מציעה תוכנה לעורכי דין לניהול המשרד שתעשה לכם סדר במשרד ובמסמכי הלקוחות.
ניהול מאגר לקוחות, וקשרי לקוחות CRM מערכת ניהול התקשרות מול הלקוח.
ניהול פיקדונות – הפקת מסמך קבלה פיקדון / החזר פיקדון ללקוח. מסמך המתעד קבלת פיקדון מהלקוח אך לא מדווח כהכנסה או הוצאה.
חשבונית מעורבת, עם מע"מ ובלי מע"מ (מע"מ אפס) ומע"מ חלקי.
לנהל את הפגישות והמשימות שלכם ביומן פגישות של אופיס אדמין. לקבוע פגישות לפי תאריכים ושעות, ניהול משימות.
יצוא כל הדוחות שלכם לקובץ אקסל בקליק.