מדוע צריך תוכנה לניהול עסק
לחצו כאן להורדת גירסת ניסוי
ללא הגבלת זמן וללא צורך בקוד רישום, פשוט להוריד להתקין ולהתחיל לעבוד
בעלי עסקים קטנים ופרילאנסרים תוהים פעמים רבות מדוע צריך תוכנה לניהול עסק? יש נטיה לחשוב שתוכנה לניהול חשבונות העסק מיועדת לעסקים גדולים מאוד ופחות מתאימה לעסקים קטנים, כמו כן, מרבית מבעלי העסקים הקטנים חוששים מעלויות גבוהות של רישיון התוכנה, קושי בתפעולה וכו'...
ובכן, תוכנה לניהול עסק אינה חייבת להיות מסובכת ומסורבלת, העלויות זולות מאוד אולי יותר מהפקת פנקסים ידניים בבית דפוס והיא טומנת בחובה נוחות ויתרונות רבים.
בין יתרונותיה הבולטים של תוכנה לניהול עסק:
• הכנסתם של לקוחות באופן חד פעמי למאגר לקוחות
• אפשרות להפקת מסמכים חשבונאיים ממש בלחיצת כפתור בניהם: קבלות, חשבוניות, חשבונית מס קבלה, חשבונית עסקה, דוחות מרכזים ועוד...
• אפשרות שליחת חשבונית במייל או כל מסמך חשבונאי באשר הוא.
• התוכנה מבצעת גיבוי של הנתונים ואין דאגה לאבד ניירת.
• התוכנה הינה משמשת גם לניהול מאגר לקוחות ומאפשרת לשמור על רווחיות העסק ושימור לקוחות קיימים.
• עלויות התוכנה נמוכות מאוד אף יותר מהדפסת פנקסי חשבוניות/קבלות בבית דפוס.
אופיס אדמין – מציעה תוכנה לניהול עסק קלה, נוחה וידידותית למשתמש המותאמת בדיוק לעסקים קטנים עד בינוניים. כמו כן, אופיס אדמין פיתחה מודול ייחודי לעורכי דין, המאפשר לעורכי דין ניהול המשרד באופן שמותאם היטב לצורכיהם.
העלות החודשית הינה סימלית במיוחד ומאפשרת לכל בית עסק מתחיל ואף לפרילאנסרים ליהנות מנוחות מירבית של שימוש בתוכנה ובעלויות נמוכות מאוד החוסכות הוצאות מיותרות מעסקים מתחילים. התוכנה הינה בעלת רישיון מרשויות המס בישראל ומעניקה לבעלי העסקים את האפשרות לחשב את גובה המע"מ על ידי הזנת נתוני הוצאות. על כן, פעמים רבות נחסכת מבעלי העסקים ההוצאה על השכרת שירותיו של רואה חשבון, מה שאומר שזהו חיסכון של מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה.
לחצו כאן להורדת גירסת ניסוי
ללא הגבלת זמן וללא צורך בקוד רישום, פשוט להוריד להתקין ולהתחיל לעבוד
שילחו אלינו SMS לטלפון 052-8755766 או מייל
ניתן גם למלא טופס התעניינות בלינק הבא: טופס התעניינות
או לשלוח אלינו מייל דרך צרו קשר