שליחת העתקי מסמכים במייל

סמנו את הלקוח הרצוי עם העכבר ולחצו על "דף חשבון" .

שליחת העתקי מסמכים במייל - א

נפתח מסך עם כל המסמכים של הלקוח.
בחרו במסמך הרצוי עם העכבר ולחצו על "הדפסת העתק" .

שליחת העתקי מסמכים במייל - א

לחצו על החץ הקטן שב"שלח את המסמך אל" ובמקום "מדפסת" בחרו באפשרות – " PDF העתק בלבד".
ראו תמונת מסך:

שליחת העתקי מסמכים במייל - א

סמנו את הריבוע הקטן – "שלח את המסמך במייל".

שליחת העתקי מסמכים במייל - א

ולחצו על אישור.
לאחר לחיצה על מקש האישור ישלח המייל  עם המסמך מצורף דרך שרת הדואר אלקטרוני שהוגדר  בהגדרות חברה.
במידה ולא הוגדר שרת דואר יפתח המייל באוטלוק כאשר העתק המסמך מצורף אליו.


לחצו כאן להורדת גירסת ניסוירדת גירסת ניסוי  ללא הגבלת זמן וללא צורך בקוד רישום, פשוט להוריד להתקין ולהתחיל לעבוד

שילחו אלינו SMS לטלפון 052-8755766 או מייל
ניתן גם למלא טופס התעניינות בלינק הבא: טופס התעניינות
או לשלוח אלינו מייל דרך צרו קשר