איך מפיקים תשלום לספק?

קניתם מוצר עבור העסק? קיבלתם מהספק קבלה? באופיס אדמין – תוכנה לניהול עסק תוכלו לקלוט את המסמך שקיבלתם כהוצאה ובכך להזדכות עליה. את הקבלה יש לקלוט במערכת תחת מסמכי רכש, תשלום לספק. מסמך זה הוא למעשה העתק של הקבלה אותה קיבלתם מהספק.
בתשלום לספק בשונה מקבלה רגילה יש להזין את תאריך האסמכתא ואת מספר האסמכתא.

יש לבחור את הספק הרצוי מתוך רשימת הספקים.
במידה וספק לא קיים יש להזין את פרטי הספק כגון שם, כתובת, כתובת מייל וכו ברשימת הלקוחות.
וללחוץ על אישור כך הספק נקלט במערכת.
יש לחזור להפקת התשלום לספק > בחירת כרטיס > לבחור את הספק הרצוי.

יש לבחור את הספק הרצוי מתוך רשימת הספקים.
במידה וספק לא קיים יש להזין את פרטי הספק כגון שם, כתובת, כתובת מייל וכו ברשימת הלקוחות.
וללחוץ על אישור כך הספק נקלט במערכת.
יש לחזור להפקת התשלום לספק > בחירת כרטיס > לבחור את הספק הרצוי.

כעת יפתח  מסך הפקת המסמך עם פרטי הספק שבחרתם. יש להעתיק את מספר האסמכתא מהחשבונית שקיבלתם מהספק וכן את תאריך האסמכתא.

כדי לקלוט את פרטי התקבול עבור התשלום לספק יש ללחוץ על כפתור "קליטת תקבול חדש למסמך".
בחרו את סוג התקבול, מזומן, שיק, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, הוראת קבע וכו'
ולמלא את פרטי התקבול, סכום, מטבע, ערך המטבע וכן את שאר הפרטים עבור סוג התקבול שבחרתם.

יש לחזור על הפעולה של קליטת תשלום עבור כל תשלום שהתקבל
וכן לשנות את סוג המע"מ לפי פריט/ לפי לקוח

בלחיצה על עריכת הערות ניתן לערוך את הערות המסמך, הערות עליונות, הערות תחתונות וכן שדות חופשיים.

לאחר סיום הזנת הנתונים לחצו על הכפתור "שמירה ללא הדפסה" / "שמירה ושליחה במייל" /  "שמירה והדפסה".

חישוב יתרה לספק
אופיס אדמין מאפשרת חישוב יתרה לספק. 
כדי לראות את החישוב יש ללכת לדף החשבון של הספק על ידי לחיצה על כרטסות > רשימת ספקים > לבחור את הספק הרצוי > דף חשבון.

כעת תוכלו לראות את כל ההוצאות שנקלטו עבור הספק.
בסוףרשימת ההוצאות ניתן לראות את היתרה לספק.